majasbeauty

Alla inlägg under februari 2012

Av maja milovanovic - 23 februari 2012 10:30

http://www.beautezine.com/eos-holiday-lip-balm-trio-review-giveaway/        det här läppbalsam som är väldiggt kännda dom finns på kicks eller åhlens också och dom finns säkert på några andra affärer!!!!!<3<3<3<3<3

Av maja milovanovic - 13 februari 2012 19:06

heej jag har fått nya saker nu!!jag fick den här mascararn den heter:volume million lashes sen fick jag en primer som heter:lumene dark under eye concealer sen fick jag ett puder som heter:isadora velvet touch compact powder det var allt ha en bra dag  

Av maja milovanovic - 9 februari 2012 21:35

heej.idag har det  varit en jätte bra dag. vi har hafft friluftsliv i skolan. det var jätte roligt. vi lärde oss att poppa pop-corn med någon slags olja det var jätte kul. dom blev väldigt goda vi hade origentering också det var inte lika kul men det var ok. Vi hade kost också. Då fick man lära sig att jobba med björk ris,grenar,pinnar och lite annat. Vi fick ta med oss en matsäck jag tog med mig:varm oboy och pepparkaksmuffins. Dom var jätte goda. Också fick vi äta i skolan det var korv med mos. Idag har jag också varit med en kompis som heter alva. Vi var och hälsade på mitt gamla dagis det var jätte kul. Det var lite vad jag gjorde i dag så hej då  

Av maja milovanovic - 7 februari 2012 15:24

oj jag råkade trycka flera gånger så det var jätte mycket av samma inlägg förlåt:)

Av maja milovanovic - 6 februari 2012 15:06

heej!idag  har det varit en bra dag!!Jag har varit i skolan vi har haft musik och lite annat kul så det är vad jag har gjort idag och lite så hej då.  

Av maja milovanovic - 6 februari 2012 15:06

heej!idag  har det varit en bra dag!!Jag har varit i skolan vi har haft musik och lite annat kul så det är vad jag har gjort idag och lite så hej då.  

Av maja milovanovic - 6 februari 2012 15:06

heej!idag  har det varit en bra dag!!Jag har varit i skolan vi har haft musik och lite annat kul så det är vad jag har gjort idag och lite så hej då.  

Av maja milovanovic - 6 februari 2012 15:06

heej!idag  har det varit en bra dag!!Jag har varit i skolan vi har haft musik och lite annat kul så det är vad jag har gjort idag och lite så hej då.  

Presentation


Hej och välkommen till min skönhetsblogg, jag kommer skriva om mode, smink, hår, naglar och sånt. Följ mig och kommentera gärna!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards